【備戰奧運】想破世績?歐鎧淳將赴澳洲跟超級教練學師

歐鎧淳
撰文:Rebecca Leung | 原文:hk.on.cc

「女飛魚」歐鎧淳出席活動,她透露聖誕節將身在澳洲,為明年東京奧運到當地進行訓練,今次專程去澳洲跟一個游泳教練學習,曾協助一位19歲女飛魚創下世界紀錄:「好開心自己能達標,個教練肯收我,我都會放底以前自己覺得啱果套,重新跟佢學習,雖然可能出嚟成績會差咗,但因今年自己都破咗紀綠,所以可以放輕鬆去做。」

要為香港爭光!(hk.on.cc)

原來她個人100米背泳成績是1分00秒22,只要能游出1分鐘以下已經很滿足。問到可有信心?她說:「對呢個教練好有信心,自己都會全神貫注去訓練。(咁咪冷落咗男友?)佢都好支持我。(佢會去澳洲搵你?)佢都好叻仔,有工開緊,佢都係工作行先,你知呢行啲工作唔係咁快定到,同埋12月機票好貴呢。」至於澳洲訓練到明年3月中,之後便飛到東京再習訓,為7月的奧運備戰。」

聖誕節就要出發澳洲!(hk.on.cc)

另外,日前她有參與師兄方力申的45公里環島遊,落水陪小方游了半小時,講到可會向小方的紀錄挑戰?她說:「真係好難,喺水入面重複一個動作十幾個鐘唔停咁游,就算係游泳界嘅朋友都話冇可能,就算自己係運動員身份睇呢件事,大家都覺得冇可能做到,但當佢決定做呢件事,就要去做,就算佢都覺得冇可能都去做,但原來係做到嘅,而呢件事令我啟發到唔好諗咗冇可能先,其實係有可能做到。」歐鎧淳大讚小方永遠是一個運動員兼是她的偶像。

同男神周柏豪出席活動。(hk.on.cc)